Välbehövlig vila

Idag har jag en ledig dag innan det är pået igen med jobbet. Jag har jobbat genom hela helgen och igår när jag kom hem var jag verkligen helt slut. Vi har varit två vikarier som har arbetat tillsammans på våningen jag är på i veckan. Den andra vikarien är jätte trevlig att arbeta med men inte så mycket tag i, vilket innebär att jag har under min första vecka fått tänka till otroligt mycket för att allt som ska göras blir gjort och för att vi ska hinna med allt i tid. Jag har fått styra och ställa med honom en del då han inte gör saker per automatik men vi har fått runt det, men det har blivit otroligt mycket i mitt huvud. Vilket resulterade i att jag var super super trött igår. Jag orkade mig precis upp på Chimal för en skrittur barbacka men knappt det.
 
Idag har jag tagit en välförtjänt sovmorgon och ska ta det lugnt och skönt mer eller mindre hela dagen för i morgon är det jobb som gäller igen. Chimal ska få gå ett dressyrpass och vi ska jobba vidare själva med det mamma och jag jobbade med i lördags. Jag ska även plocka lite här hemma och städa det lilla som finns att städa. Även om jag är trött sedan veckan som gått måste jag ändå säga att den varit toppen. Jag var i Göteborg och hängde med Camilla, fick gå på One Direction konsert, har haft en bra lektion för mamma och har börjat komma in i arbetet ordentligt på mitt jobb. Hoppas att även denna vecka blir bra!
 
Från One Directions konsert på Ullevi i tisdags:
 
 
 

Kommentera här: