Favoriter på youtube

Men tanke på hur mycket jag älskar tv-serier, filmer och fandoms skulle man kunna tro att det endast var fanklipp eller videos gjorda från tv-serier och filmer som är mina favoriter på youtube. Men så är det inte. Jag absolut älskar bra gjorda fanvideos men något jag tycker ännu bättre om är de kring hår och smink. Det går att få otroligt mycket inspiration från dem och det älskar jag! Därför tänkte jag dela med mig av några av mina favorit videos. Kanske är det något som du också finner intressant!
 
Den första videon är från en tjej som gör suveränaskönhets videos. Jag får sjukt mycket inspiration och ideér från henne och självklart prenumererar jag på hennes kanal.
Nästa video är också från en tjej vars youtubekanal jag prenumererar på. Även hon gör smink och hårvideos. Hon gör mycket DIY videos, vilket denna är, men även lite annat. Tipset nedan har jag funnit suveränt och jag använder det regelbundet.
Den sista av mina favorit videos från youtube är från The Hillywood Show. Deras parodier de gör på filmer och tv-serier är helt underbara. De gör det så sjukt kul, det som går att driva med, det driver dom med. Den som är min favorit från dem är så klart den de gjort på Supernatural. Men det är inte bara min favorit, det är den video de gjort som har flest tittningar, så jag är inte ensam om att tycka om den.

Kommentera här: