Äntligen fredag

Den här veckan har jag haft mycket att göra så det känns skönt att fredagen äntligen är här. Igår var jag tyvärr inte så produktiv som jag hoppats och fick inte lika mycket gjort som jag velat. Jag hamnade i telefon med min kompis Camilla istället. Woops. Det är dock inte så konstigt eftersom jag inte träffat henne sen konserten i somras, men vi ska träffas om två veckor vilket jag ser fram emot sjukt mycket. Jag bokade desssutom en resa till Blekinge för att hälsa på Sandra om ett antal veckor. Känns som det är en evighet tills dess men den är i varje fall bokad nu. Jag kommer till Blekinge mitt på fredagen och åker inte hem förens måndag morgon. Det ska bli så sjukt kul att få komma iväg till Sandra igen. Nej nu ska jag ta tag i dagen så jag inte har så mycket jobb att göra i morgon, jag ska trots allt redan jobba på söndag. Lite ledigt i helgen vore trevligt!
 
En bild från senaste trippen till Blekinge och Sandra!
 

Kommentarer:

1 Sandra:

Läääääängtar <3

Svar: Jag med!<3
Stina Svensson

Kommentera här: