Tänker bara njuta en stund

Den här lördagen har varit en lördag då jag har gjort mycket olika saker. Jag började med att göra lite SiSu och LOK-stöds jobb innan jag plockade lite här hemma på förmiddagen. Sen åkte jag upp till min mamma och stallet för att rida en sväng med henne och Helene. Alla tre hästarna fick komma ut tillsammans. Jag och Rezy njöt till fullo. Igår hade vi ett suveränt litet dressyrpass tillsammans och idag hade vi en väldigt trevlig ridtur. Hon har varit otroligt pigg, glad och positiv. Det är väldigt kul. Efter det har jag och min pappa kört iväg hans Ford Falcon 61 till vinterförvaring innan jag tog min dagliga promenad. Nu på kvällen har det blivit en god middag och så har jag tittat lite på tv. Fastnade först framför hela USA bakar och sen hela Sverige bakar. De programmen gör en sjukt gottis sugen. Inte bra... Nu ska jag greja lite med bloggen innan jag tar min wiskey jag har brevid mig och tittar på en bra film, och bara njuter en stund!
 
En bild från innan gårdagen dressyrpass med Rezy