Jag känner mig seg

Igår vaknade jag och kände mig så där seg som man kan göra ibland. Jag bara visste att det skulle bli en dag när jag inte fick mer än det absolut nödvändigaste gjort. Sagt och gjort, så blev det. Jag gjorde bara lite plugg, jag började men det blev inget av det. Under dagen blev jag segare och segare, tills jag gav upp. Jag kom inte ens iväg ut och gick på min dagliga promenad. Vid fem tiden åt jag lite och la mig på sängen för att titta på Supernatural. Jag tänkte att det blev ändå inget gjort så då kan jag göra det hela eftermiddagen. Det blev inte mycket tittande för jag somna.
 
Jag somna seriöst runt fem på eftermiddagen, jag har vaknat några gånger under natten, druckit lite vatten och faktiskt lagt mig under täcket men förutom det sov jag till sju på morgonen. Då gick jag ner till tv:n. Och somna igen, till tio. Nu har jag gjort ett litet försök att faktiskt gå upp, men jag är fortfarande jätte seg. Jag vet inte varför, jag kan inte säga att jag är sjuk eller så. Jag är bara otroligt seg och trött hela tiden. Jag tycker inte om det... Nu ska jag försöka få något gjort idag och hoppas att segheten släpper!
 
 

Kommentarer:

1 Tuva Björnwall:

Fin bild :)

Svar: Tack!
Stina Svensson

Kommentera här: