Idag är det sista dagen!

Detox, 29/1-16, Dag sju
Nu är den här, sista dagen. Jag har jobbat på förmiddagen och pluggat samtidigt som jag tittat på Sveriges sista match i handbolls EM på eftermiddagen. I morgon börjar jag äta igen. Jag känner mig sjukt stolt över mig själv som klarat sju(!) dagar utan att äta eller dricka annat än grönsaktjuice, grönt te och vatten. Jag tänker faktiskt säga det, jag är helt otroligt! I morgon kommer jag sammanfatta detoxen lite, för att få ett lite sammanhållet avslutande inlägg på den.
 
Om ni vill läsa om min upplevelse och tankar kring detoxen finns
det en egen kategori för de inläggen.
Katagorin heter Detox och ni kan hitta alla inlägg HÄR

Kommentarer:

1 Fairylandsurprises:

Ska bli intressant att läsa, har tänkt testa det.

Svar: Det känns väldigt bra att ha gjort det och allt jag kan säga är att man bör läsa ordentligt om det och gå in med vetskapen om att det inte är lätt. Lycka till!
Stina Svensson

Kommentera här: