Jag skattar mig lycklig att ha haft denna underbara varelse

Idag drömmer och tänker jag mig tillbaks till en tid som innehöll världens udnerbaraste, fantastiskaste, vackraste och helt otroliga lyckopiller. Alla dagar tänker jag på Chimal, han var verkligen lyckan i varje dag för mig, även om tanken på honom gör mig ledsen så skattar jag mig otroligt lyckligt lottad för att ha fått haft den mest fanstastiska varelse i mitt liv  om så bara för 10 år, en alldeles för kort tid. En bit av mitt hjärta kommer alltid vara borta då det tillhör honom men jag kommer aldrig se den smärta jag känner som något dåligt. Det är en smärta som påminner mig om honom, som gör mig påmind om att den vackraste och underbaraste av drömmhästar tillhörde mig.
 
Jag hoppas vi får återförenas en dag, tills dess får jag leva med minnet av dig
och de drömmar du finns hos mig i <3

Kommentarer:

1 Sandra:

<3

Kommentera här: