Feber, nackspärr & tråkigt plugg

Feber, nackspärr och tråkigt plugg, så har min dag sett ut. Det är inte de att jag vill gnälla men jag tycker faktiskt lite synd om mig sjäv. Om det inte vore nog med att förkylningen som började komma krypande i fredags har blommat ut vaknade jag även med världens nackspärr i morse. Den har släppt lite under dagen vilket är skönt men jag har inte haft de bästa förutsättningarna för att få mycket plugg gjort kring grupparbetet som ska lämnas in på torsdag.  Men mitt i allt detta tråkiga har jag bestält inte en, utan två linnen från USA. Det har återigen varit Always Keep Fighting kampanj och jag har inte bara beställt ett linne till mig själv utan även till mamma. Hon tyckte de var så snygga och då pengarna går till en god sak ville hon också ha ett. Strax efter att min senaste tröja från en kampanj driven av Supernatural skådisar kommit var det dags att beställa ny!
 
Nyaste tröjan som kom för ett par dagar sen från Jensen och Mishas You Are Not Alone kampanj

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

Jobbigt, krya på dej!!

Svar: Tack!
Stina Svensson

Kommentera här: