Jädra lärare!

Som om den här dagen inte var dålig nog. När jag vaknade i morse övervägde jag starkt att ligga kvar i sängen och strunta i föreläsningen. Men jag bestämmde mig för att gå ändå eftersom jag har möte på jobbet efter lunch också. Väl här får jag reda på att föreläsningen är inställd... Seiöst! Föreläsningen är inställd och den jädra läraren har inte skrivit ut det på black board vilket är det officiella stället för meddelanden från lärare till elever. Han har mailat det på studentmailen, en mail som jag aldrig varit med om att lärare använder varken på denna kurs eller under de över 4 år jag studerat på örebro universitet. Från studentmailen får man inga notiser men det får man från black board. Jag är just nu sjukt irriterad, speciellt eftersom jag är trött och mår inge bra. Jag hade kunnat ligga i sängen nu, inte sitta på universitetet för att min föreläsning blivit inställd....

Kommentera här: