Mer Bruce Springsteen i sommar

Det är svårt att få biljetter till en Bruce Springsteen konsert, de säljer slut på nolltid. Därför var jag, Malin och pappa väldigt glada när jag lyckades skaffa oss biljetter till första Bruce Springsteen kosnerten den 25 juni, vilket jag redan skrivit om. Sen kom det ut att det skulle bli en den 27, ingen suprise där. Men efter det har det även kommit ut att Bruce Springsteen kommer tillbaka till Sverige en gång till, den 23 juli för att avsluta hela sin Europaturne. Vi bestämmde oss snabbt för att den konserten skulle vi väldigt gärna gå på. Som sagt det är svårt att få biljetter till en konsert men jag har lyckats fixa biljetter till även den andra! Därför blir det konser två gånger denna sommar med bara en månads mellanrum. Som jag längtar efter denna sommar nu!!!
Bild från min första konsert med Bruce Springsteen 2008:

Kommentera här: