Förkylning på gång?

Min pappa har varit förkyld hela denna vecka, och då menar jag inte småförkyld utan mer, sover hela dagen med feber sjuk. Jag trodde faktiskt jag skulle klara mig för igår hade jag fortfarande inte blivit sjuk. Men idag kände jag så fort jag vaknade, oh shit... Jag börjar känna att min hals är irriterad och att jag är "tjock" i huvudet. Det är alltid de första tecknena på att jag håller på att bli förkyld. Därför, istället för att gå på univiersitetets spexshow, vilket jag skulle gjort ikväll och sen åka till pitchers med en tjejkompis får det bli en lite lugnare kväll. Vi ska fika på eftermiddagen och ta en lugn promenad istället. Förhoppningsvis mår jag inte sämre i morgon då jag ska på fest. Och jag vill verkligen kunna gå. Håll nu tummarna för att jag inte blir sämre.
 
Jag har oavsett hur jag mått idag orkat rida en sväng i skogen
med mamma och Lisa vilket var väldigt trevligt!
 

Kommentera här: