På bloggjakt

Just nu är jag lite på jakt efter nya bloggar att följa. Både svenska och engelska det spelar ingen större roll. Jag älskar livsstilsbloggar, skönhetsbloggar och inredningsbloggar. Tyvärr har jag tröttnat lite på några av de jag följer den senaste tiden vilket resulterat i min jakt på några nya. En sak som är viktig för mig är att bloggen är snygg. Den ska vara relativt stilren och inte full med olika flikar, rutor eller liknande. Jag tycker det stör ögat. Om ni har några tips får ni mer än gärna säga till! Nedan är tre av de bloggar jag är inne på ett par gånger i veckan, som ett tips till er om ni är intresserade.
 
Först ut är johangrimberg.com, vilken jag klassar som en livsstilsblogg och det är den enda jag följer vilken det är en kille/man (beroende på hur man vill se det) som driver. Det är en lagom blandning musik och vardag för min del.
Nästa blogg som jag tycker mycket om att läsa är beatas.se. Hon skriver om inredning, det är mycket loppisfynd och vad hon gör med dem i inredningen på hennes blogg. Vilket jag älskar. Jag tycker dessutom mycket om hennes inredningsstil, det är vitt och fräscht.
Sist ut kommer en blogg som är på engelska det är thestylishconfessions.com (just nu är det problem och det går inte att komma in på bloggen) som drivs av en tjej från Holland. Det är en skönhetsblogg med allt från outfit inlägg till hår- och sminktutorials. Hon skriver dessutom lite om sin vardag med plugg och annat. Denna tjej följer jag dessutom på instagram och på youtube.
 
Det är några av de bloggar jag tycker om att läsa, har ni några bra tips?

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

missa inte min blogg;)

Svar: Jag kommer definitivt titta in hos dig! :)
Stina Svensson

Kommentera här: