Kofta med spets

Igår var jag och luncha samt shoppa med min barndomskompis som är hemma i Vretstorp några dagar. Det blev inte speciellt mycket köpt för min del men jag lyckades komma hem med några saker jag skulle ha och några saker som inte var fullt så planerade. Förutom babyshampoo för att göra rent mina sminkborstar med, ett par nya jeans och pappas födelsedagspresent m.m. fick en kofta med spets följa med. Jag blev omedelbart kär i den och var så klart tvungen att köpa den när det dessutom visade sig att den passade bra. Själva koftan i sig är bara vit men som ni ser på bilden är det spets på nederkanten. Den fanns i flera färger som var snygga men jag tyckte definitivt bäst om den vita. Nu hänger den på dörren i mitt rum och väntar på en plats i garderoben.

Kommentarer:

1 Veronica Wallgren:

Superfin kofta!

Svar: Eller hur:)
Stina Svensson

2 Issa:

Fin kofta :)

Svar: Tack!
Stina Svensson

Kommentera här: