När dagen tar ut sin rätt

Denna dag alltså. Dagen i sig har inte känts lång och den har varit bra men nu har den tagit ut sin rätt kan jag säga. Jag är så trött! Det kanske inte är konstigt då jag var i simmhallen vid halv 7 i morse innan universitetet. Idag simmade jag bara 1,5km då jag inte kännde mig speciellt fräsch i kroppen. På uniersitetet blev det en sjukt tråkig föreläsning med en föreläsare som pratade lågt och långsamt. Värsta sömnpillret. Efter lite grupparbete åkte jag hem till Jenny för att äta sen lunch och sedan spendera eftermiddagen med henne. Vilket som vanligt var trevligt på hög nivå. Nu när jag kommit hem på kvällen är det plugg som varit tidsfördrivet och nu är jag trött på riktigt. Om jag inte blir klar snart och kan gå och lägga mig kommer ögonen gå i kors. Bara lite till sen får jag hoppa i säng!

Kommentera här: