Första kändisförälskelsen

Alla har väl haft en? Den där första kändisförälskelsen, den man får på typ en artist eller skådis. Jag minns inte hur gammal jag var men jag minns vem och när jag fick den. Filmen Titanic kom ut 1997, då jag har två äldre syskon såg jag den när jag var relativt liten första gången. Sen blev jag kär. Jag tillhör en av de där miljontals flickorna som blev kär i Leonardo Dicaprio efter att jag sett Titanic. Jag minns inte varför jag blev så förtjust i honom, men det blev jag.
 
Kändisförälskelser är ganska underliga ändå, man blir i princip alltid förtjust i dem som är ett antal, oftast alldeles för många år äldre än du själv, du vet inget om själva personen men du blir ändå förälskad i dem. Som sagt, underligt! Än idag tycker jag att Leonardo Dicaprio är en sjukt duktig skådis och jag förundras över att han FORTFARANDE inte fått en Oscar, jag menar, han borde vunnit flera vid det här laget tycker jag. Oavsett om han vinner en en dag eller inte så är och kommer han förbli min första kändisförälskelse.
 

Kommentera här: