Helgen som varit

Eftersom jag tydligen blivit super dålig på att uppdatera (jag ska försöka skärpa mig) kommer här ett inlägg med vad jag hittat på under denna helg. Insåg nu när jag gick in på bloggen för att ställa in Börja Veckan inlägget att det var ett par dagar sedan jag uppdaterade... Helgen har i varje fall bestått av lite diverse. I fredags började jag dagen med att plugga innan jag åkte iväg till frisören för att klippa mig. En toppning som knapp syns men som definitivt var välbehövlig i mitt slitna hår som inte klippts på väldigt länge. På kvällen åkte jag sedan på bio med en kompis för att se Batman vs Superman, den var bra men Batman och Superman är inte direkt mina favorit superhjältar. Men som sagt, definitivt värd att se! Efter det har helgen bestått av en del ridning, i lördags började jag med att rida lektion på morgonen med Rezy och red sedan lite barbacka på mammas fjording Charmör. Även idag har det blivit lite ridning av Rezy innan vi firat pappas födelsedag på kvällen. Allt som allt en trevlig helg som inte bara inneburit ledigt från plugg utan även jobb.
 

Kommentarer:

1 rememberthiis.blogg.se:

Mysigt med bio :)

Svar: Ja det var de verkligen :)
Stina Svensson

Kommentera här: