Seg & trött dag

Snacka om att jag har haft en seg och trött dag idag. Det var inte planen. När jag vakna i morse kände jag mig relativt på hugget. Efter att ha hunnit med att läsa lite kurslitteratur samt pratat med vårdcentralen innan klockan 9 åt jag frukost. Sen var tanken en promenad och massor av plugg. Men nej, så blev det inte. Anledningen till att jag pratade med vårdcentralen är för att jag under senaste två veckorna har haft problem med super huvudvärk. Minst en gång om dagen får jag sjukt ont i huvudet och blir jätte trött. Vilket oftast resulterar i att jag sover när jag kommit hem från skolan, jobbet eller vad jag nu varit iväg på. Då jag kände av det redan innan frukost gick jag och la mig på en gång med förhopnning om att det skulle släppa. Vilket det gjorde så småningom. Jag kom upp ur sängen strax efter lunch igen och har nu hunnit plugga ett antal timmar, inte lika mycket som önskat men ändå hunnit avverka en del. Nu ska jag åka upp till min mamma för att låna en hund och gå ut och gå en kortis.

Kommentera här: