Återhämtning

Många långa dagar, mycket plugg och jobb samt en stark och konstant känsla av stress den senaste tiden har gjort sig ordentligt påmind. Idag har jag en "hemma dag" som tanken var skulle, precis som vanligt fyllas med sysslor, plugg och jobb. Men så har det inte blivit. I morse sa kroppen ifrån och jag insåg att jag måste återhämta mig lite. Det fungerar inte att bara köra på non stop dag ut och dag in. Det tar på mig att plugga 100% och samtidigt jobba på två ställen. Efter att jag dessutom sovit borta i helgen som var (jag sover inte bra borta) tog det stop. Därför har jag låtet mig själv tagit mig tiden att inte göra något idag. Först sov jag till 9, erfter det har jag legat i soffan och tittat på disney innan jag somna i flera timmar igen. Jag ska ta det lugnt ett tag till sen tänker jag småpyssla lite grann då jag har saker jag måste göra idag oavsett hur slut jag är och hur jag mår. Men det är skönt att få återhämta sig lite även om jag just nu känner mig stressad av att jag hade massor av saker jag tänkt göra idag som inte blivit gjorda.
 
Bästa programmet att titta på när det är en dag som denna!

Kommentera här: