Börja Veckan - Drunk In Love

Vem älskar inte Beyoncé? Jag menar kom igen, hur kan man inte älska hennes fantastiska röst? Trots det måste jag erkänna att jag inte lyssnar speciellt mycket på henne längre, jag har gjort det och jag absolut avgudar hennes röst. Men hon har fått lämna plats åt några av mina favoritartister. Hennes låt Drunk In Love är en som jag tycker väldigt mycket om och när Ed Sheeran gjorde en liten live cover på den i radio med sin gitarr tyckte jag det var jätte bra. Covern fick stor uppmärksamhet dessutom. I det här klippet nedan framför Beyoncé en akustisk verition av låten tillsammans med Ed Sheeran på scen. En sak jag verkligen älskar med det här framträdandet är deras olika scenkläder. Beyoncé ser fabulous ut som vanligt och Ed Sheeran ser ut som om det vore en helt vanlig dag på stan, som vanligt...
 
Beyoncé ft. Ed Sheeran - Drunk In Love
 

Kommentera här: