Börja Veckan - Pillowtalk

ÄNTLIGEN, som jag har längtat efter denna låt! Eller kanske inte exakt denna låt men en låt från artisten. I fredags släppte Zayn Malik (som hoppade av One Direction förra året) sin första singel som soloartist. Jag har väntat och väntat och väntat. Jag har verkligen sett fram emot att höra vad han skulle göra med den fantastiska röst han har då jag vet att pop aldrig var hans grej, inte ens under de år han var med i One Direction. Jag kan erkänna att jag varit orolig för att jag inte skulle gilla musiken, då typen av musik inte är något jag lyssnar på i vanliga fall. Men det är Zayn, jag avgudar hans röst och jag tycker den här låten är helt fantastisk, den är så bra, kanske bättre än vad jag hade hoppats på. Nu under våren ska även hans första album komma.
Zayn - Pillowtalk
 
Jag måste få säga att jag älskar konstnärligheten i videon, den stämmer bra in på honom tycker jag.

Kommentera här: