En tidig & lång dag

Den här dagen fick en relativt tidig start skulle jag vilja säga. Jag var i Hallsberg för att simma strax efter halv 7 i morse. Att börja dagen med 80 minuters simning = 80 längder = 2km ger en skön start på dagen. Efter simningen gjorde jag mig iordning och åkte till universitetet. Efter några timmars pluggande på förmiddagen hade jag föreläsning mellan 13 och 15. Sen åkte jag hem för att jobba ett par timmar innan det var iväg igen för styrelsemöte med ridklubben. Nu har jag precis slagit mig ner i sängen för attstrax få lite sömn innan det är jobb, plugg och umgänge med en kompis som väntar i morgon. Jag tycker ändå det är helt rättfärdigat att vara trött då jag varit uppe sen kvart över 5 i morse när klockan nu är strax efter 11 på kvällen. Mer orkar jag inte skriva så god natt och sov gott.
 
Alléhallen i Hallsberg där jag simmar en gång i veckan:

Kommentera här: