Gårdagen

Jag glömde helt bort att uppdatera om gårdagen igår, så det kommer idag istället. På förmiddagen åkte jag och Sandra upp till mamma för att skritta ut på hästarna. Trots rejält med snöfall blev det en trevlig och fin skrittur i skogen. Efter det fixade jag och Sandra stallet inför natten innan vi gick in och fikade med mamma och Bosse. Mamma hade gjort super goda muffins och vi hade med oss en nutellakladdkaka. På eftermiddagen kom två kompisar till mig och Sandra hem till mig/oss och vi fikade lite mer i ett par timmar. Det blev mycket hästprat, vi tittade på Mello och sen på gamla ridlägerbilder tillsammans då det är på sommarens ridläger vi brukar träffas allihop. Ja det var gårdagen det. Idag blir det lite lagom lugnt på förmidagen sen åker Sandra tyvärr hem strax efter lunch... Det har som vanligt varit helt underbart att ha henne här i Närke.

Kommentarer:

1 Emma -Merakibeauty.se:

så got det ser ut :)

2 a n n i k a:

Gott!

3 Felicia:

Ser gott ut :)

Kommentera här: