Ingen vidare vecka

Jag har definitivt inte haft någon vidare plugg och arbetsvecka. Av någon anledningen har veckan gått i ett, jag har kännt mig stressad, som att jag inte hunnit med någonting jag velat och ändå har jag haft att göra hela tiden känns det som. I veckan har definitivt mitt plugg fått ta fokus då jag har haft en inlämningsuppgift, vilken det var väldigt kort tid på eftersom vi samtidigt har seminarieuppgifter varje vecka. Jag känner redan som att jag ligger efter inför nästa veckans seminarieuppgift som är ännu större och jag måste även börja på nästa inlämningsuppgift vilken vi ska göra i par. Om det bara hade varit skola som gällde hade jag nog inte känt mig fullt så stressad men jag har inte hunnit med mitt timmjobb alls denna vecka, förhoppningsvis hinner jag lite i morgon så jag inte känner mig helt urusel på den sidan. Det är nog tur att jag inte fått några pass på demensboendet denna vecka för jag vet inte hur jag skulle ha fått in dem...
 
Förutom att veckan inte varit något vidare på plugg- och jobbsidan startade den dåligt med en extremt jobbig Chimaldröm. En dröm som var olik dem jag haft tidigare och otroligt påfrestande känslomässigt. Det satte verkligen tonen för veckan, att veckan sen varit stressad har bara tömt ut mig ännu mer. Förhoppningsvis får jag plugg och jobb gjort i morgon för att jag ska kunna stänga av lite i helgen när jag åker till Gävle, jag behöver verkligen det just nu.
 
Han kommer alltid vara den som betytt mest för mig.
Men drömmarna om och med honom, de är svåra att hantera...

Kommentera här: