Markoolio

Igår gick jag och min kompis Kerra (Kerstin) ut på krogen för att se Markoolio. Det var länge sen jag var så taggad på att få gå ut. För det första såg jag verkligen fram emot att gå ut med Kerra och för det andra skulle det bli sjukt kul att se Markoolio. Jag vet inte hur mycket jag lyssnat på honom under min uppväxt men det är massor. Jag blev inte besviken. Vi hade super kul både innan vi åkte till krogen och när vi såg Markoolio, han var jätte bra. Sjukt kul att se honom då det var nostalgi på hög nivå. Nedan kommer lite bilder och små filmsnuttar från gårkvällen/natten.
När de spelade "Vi drar till fjällen" fick de det till och med att snöa inne på Ritz, vet inte riktigt vad det var men något slags skum ialla fall.
Min favolåt med Markoolio, den bästa han gjort enligt min mening, "Ingen sommar utan reggae".

Kommentera här: