Så stolt över att vara en del av detta!

Jag vet att de flesta inte förstår sig på grejen med fandoms och jag tänker inte försöka få er att förstå om ni inte vill. För mig är det jätte viktigt och det är en del av vad som kan få mig att känna mig stark ibland. Jag menar, jag har fått jätte fina vänner genom fandoms. Jag känner mig återigen sjukt stolt över att vara en del av SPN Family (fandomen för min favorit tv-serie Supernatural). Inte nog med att Jared Padalecki driver kampanjen Always Keep Fighting, vilken jag har köpt en tröja från. Av de grejer som säljs genom tv-serien går en del av vinsten till flera välgörenhetsorganisationer som skådisarna stöttar.
 
Den anledning till att jag nu, återigen känner mig sjukt stolt för att vara en del av denna fandom är för den kampanj som Jensen Ackles och Misha Collins nu driver tillsammans, You Are Not Alone. kampanjen ska samla in pengar till en ny plattform för att skapa The SPNFamily Crisis Support Network. Det är ett fan-baserad community dit fans som behöver hjälp kan söka sig. Communityt fungerar som ett stödsystem för de fans som behöver hjälp. Det är ett fan-lett stödsystem med utbildade fans vilka kan hjälpa andra som lider av deprission, självskadebeteende och missbruk. Om ni är nyfikna på kampanjen kan ni läsa mer om den HÄR.
Jensen Ackles & Misha Collins:
Jag tycker det är helt fantastisk hur uppmärksamma dessa skådisar är på sin omvärld och deras fans i den. De ser hur många som uttrycker hur viktigt serien och fandomen är för dem i deras dagliga liv där de kämpar med otroliga bördor ibland. Att då ta initiativet till det här är fantastiskt. Hur de pratar till sina fans i intervjuer och i paneler är stort, viktigt och väldigt inspirerande. Det här är en av många anledningar till varför jag älskar att vara en del av denna familj. Supernatural familjen.
 
Klippet nedan har inte med kampanjen jag skrivit om här att göra utan det är Always Keep Fighting kampanjen som näms. Jag tycker det är ett bra klipp att visa på hur underbara skådisarna är med sina fans kring det som kampanjerna handlar om, stöd, inspiration och att finnas där.

Kommentera här: