Känner inte lika stor dragningskraft

Detox, 28/1-16, Dag sex
Nu är det inte långt kvar, idag är dag sex på min detox. Målet var att klara det längsta som rekomenderas när man kör detox med endast grönsaksjuice, sju dagar. Det är bara i morgon kvar nu, på lördag börjar jag äta igen. En sak jag upptäckte idag var när jag gick in på ICA för att handla gurka till juicen var att jag inte kännde lika starkt för att bara skita i detoxen och köpa lite av den där chokladen som står direkt innanför dörren. Jag sneglade på det, mentalt rykte jag på axlarna och gick förbi, Sen var det inte mer  med det. Om det beror på att lite av sockersuget och småätande tendenserna försvunnit eller om det är för att jag vet att jag snart börjar äta igen, det vet jag inte. Men oavsett att jag börjar äta igen ska jag fortsätta äta hälsosamt, så jag hoppas att det hjälpt lite mot sockersug och småätande tendenser. Det vore så underbart!
 
Om ni vill läsa om min upplevelse och tankar kring detoxen finns
det en egen kategori för de inläggen.
Katagorin heter Detox och ni kan hitta alla inlägg HÄR

Kommentera här: