Upp & Jobba

Igår var jag helt slut efter att ha suttit från 8-10 på universitet och läst, sen föreläsning 10-12 och efter det återigen suttit och läst från 12-17. Jag var så trött, allt jag gjorde när jag kom hem var att dricka middagsjuicen, titta på det nya avsnittet av Supernatural och chatta om det med min nya vän från igår (Älskar att kunna nörda med någon). Sen plockade jag i ordning allt jag behöver för jobbet, gjorde mig i ordning och somna till gamla Supernatural avsnitt, helt jävla slutkörd. Idag var det upp tidigt igen för att åka och jobba. Jag har precis bytt om på jobbet och börjar, ja, nu, 7.30. Jag jobbar på demensboendet till 13.30 innan jag slutar och åker hem för att plugga. Det är ett kort pass då jag är extra resurs och det är alltid skönt. Hoppas alla får en bra och fin fredag!

Kommentera här: