Alltid trevligt med lite nytt

Ibland sitter det fint att fylla på med lite skönhetsprodukter. Av den sort jag redan har och även med helt nya oprövade. När det var dags för mig att köpa ett nytt genomskinligt puder passade jag på att beställa hem några andra småsaker från Fyndiq.se. Förutom det genomskinliga puder från Miyo som jag använt ett tag nu har jag köpt en ny foundationborste och även en ny beautyblender (som inte hunnit komma än). Det, vilket var roligast att få hem var paletten med concealer, highlighter och lite contouring. Jag har aldrig riktigt provat mig på contouring men ser definitivt fram emot att få leka lite lätt med det nu när jag hittade en billig palett. En som jag definitivt tänker räcker innan jag vet om det är något jag kommer använda mig utav i framtiden eller inte.




Kommentarer:

1 Elin:

Åh så kul, det bästa att ha nytt är ju smink

2 Felicia:

Kul med nytt smink :)

Kommentera här: