Börja Veckan - Help You

Louden Swain är ett jätte bra band enligt mig. Jag hade aldrig hört talas om dem eller upptäckt dem om det inte vore för Supernatural. Sångaren i bandet spelar en karaktär som varit med i ett par avsnitt av tv-serien och bandet spelar alltid när Supernaural har konventioner. Det var ett tag sen jag lyssnade på dem nu men när jag satt och kollade på Supernatural Fandom The Movie (helt otroliga små filmer om fandomen, vad den betyder för fansen av serien samt för skådisarna osv) spelades just denna låt i bakgrunden vid några tillfällen. Så nu har jag återigen börjat lyssna mycket på dem. Deras musik är så där lagom skön, jag älskar texterna och de är toppen att gå ut och gå till. Just låten nedan är den som spelades under klippen.
 
Louden Swain - Help You
 

Kommentera här: