En lugn dag

Den här veckan är vi "bara" inne i början på en ny delkurs vilket passar mig fint. Jag har flera dagar hemma, visserligen har jag jobb och plugg att göra men jag behöver inte flänga runt lika mycket som jag gjort senaste tiden, vilket passar mig perfekt denna vecka. Det har varit lite för mycket den senaste tiden och jag har känt mig konstant stressad. Så, det är underbart att jag måndag, onsdag, fredag och lördag kommer kunna vara hemma och lägga upp dagen som jag vill.
 
Denna dag började jag med att starta den lugnt, jag har plockat lite, bäddad om sängen, fixat en lätt god frukost och sen har dagen rullat på med långpromenad och plugg. Dessvärre fick jag mail från min chef om att vår dropbox (den med ALLA mina jobbfiler) har fått virus, därför kunde jag inte jobba idag eftersom jag måste kunna använda mig av dessa filer. Men det gav mig en lugnare dag med mer pluggtid. Nu till kvällen sitter jag och dricker te, äter förska jordgubbar, lyssna rpå musik och skriver blogginlägg. Kort sagt är det mys delux ikväll!

Kommentarer:

1 Matilda Berlin:

SKönt med en lugn dag =) hoppas du får en lika skön kväll!

Kommentera här: