Börja Veckan - I Would

Låten nedan är nog en av de första jag fastnade för när jag började lyssna på One Direction. Efter Story Of My Life så klart, vilket var låten som fick mig att bli nyfiken. Varför just denna låt blev en av de där som verkligen fastnat till 100% vet jag inte, egentligen är varken själva låten eller texten speciellt bra. Av någon anledningen fick jag när jag först hörde den och än idag en otroligt skön i kroppen och jag blir aldrig trött på den. Kort sagt får låten mig att må bra. Därför får den börja denna vecka. Framträdandet nedan är från deras film This Is Us från 2013 då de inte framfört denna låt live sen det året. I framträdandet kan ni så klart se den numera vitt omtalade (soloartisten) Zayn som just släppte låten Pillowtalk, vilken började veckan här på bloggen för ett tag sedan, den låten kan ni hitta HÄR.
 
One Direction - I Would
 

Kommentera här: